na-tesla logo
  • سکوبندی آزمایشگاه چیست

    سکوبندی آزمایشگاه به نصب تجهیزات ثابت آزمایشگاهی از جمله میز کنار آزمایشگاهی، میز وسط آزمایشگاهی، یونیت های دیواری، هود ها و کمدهای نگهداری آزمایشگاهی و … اطلاق می شود.

    سکوبندی آزمایشگاه

    تجهیزات آزمایشگاهی دوریس در زمینه ارائه خدمات و تولید محصولات آزمایشگاهی از جمله طراحی و اجرای انواع سکوبندی آزمایشگاه فعالیت دارد . این خدمات شامل طراحی فضای آزمایشگاه ، تهیه لوازم آزمایشگاهی مورد نیاز ، تولید تجهیزات از برترین برندهای روز دنیا است . نصب و اجرای سکوبندی دیگر فعالیت ما در NATESLA می باشد .سالیان زیاد فعالیت موفق در این زمینه باعث شده تا تجربه اجرای طیف وسیعی ازانواع سکوبندی آزمایشگاههای داروسازی ، بیمارستان ، صنایع غذایی ، دانشگاه و … را در کارنامه خود داشته باشیم . شرکت مهدسی نو آوران آرمون تسلا این افتخار رادارد که با ارائه خدمات پشتیبانی پس از تحویل پروژه تا سالیان سال مشتریان خود را همراهی کند .
    سکوبندی آزمایشگاهی که توسط تیم و تجهیزات NATESLA طراحی واجرا می شوند به گونه ای است که با در نظر گرفتن نهایت انعطاف پذیری باعث بهبود گردش کار پرسنل آزمایشگاه می شود .
    همکاران ما در NATESLA در تلاشند تا بهترین پیشنهاد را متناسب با نیاز آزمایشگاه و بودجه مورد نظر جهت اجرای سکوبندی آزمایشگاه شما ارائه دهند

    کدام نوع سکوبندی برای شما مناسب است؟

    برای انتخاب سکوبندی مناسب آزمایشگاهی متخصصین ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند .تیم فنی NATESLA با تجربه بالا در اجرای انواع سکو بندی آزمایشگاهی در آزمایشگاه های مختلف پیشنهاد خود را بر اساس نوع آزمایشگاه ، مقاومت های مورد نیاز ، تعداد پرسنل و … به شما ارائه می دهند .
    با افتخار بهترین ها را برای شما در نظر داریم جهت بهترین انتخاب کافی است با تیم تخصصی ما در NATESLA تماس بگیرید و از مشاوره فنی بهرمند گردید .

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت