na-tesla logo
  • خدمات سکوبندی

    خدمات سکوبندی در آزمایشگاه های استاندارد در ایران توسط شرکت مهدسی نوآوران آزمون تسلا

    برای انتخاب سکوبندی مناسب آزمایشگاهی متخصصین ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند .تیم فنی NATESLA با تجربه بالا در اجرای انواع سکو بندی آزمایشگاهی در آزمایشگاه های مختلف پیشنهاد خود را بر اساس نوع آزمایشگاه ، مقاومت های مورد نیاز ، تعداد پرسنل و … به شما ارائه می دهند .
    با افتخار بهترین ها را برای شما در نظر داریم جهت بهترین انتخاب کافی است با تیم تخصصی ما در NATESLA تماس بگیرید و از مشاوره فنی بهرمند گردید .

    شرکت تسلا ( سهامی خاص ) مفتخر است با کارشناسان و کارکنان متخصص و کارآزموده خود در زمینه ساخت  تجهیزات ثابت آزمایشـگاهی سهم به سزایی در این صنعت ایفا نموده که به جرأت میتواند با مشابه خارجی خود، رقابت کند.

    تولید تجهیزات ثابت آزمایشــگاهی شامل موارد ذیل می باشد :

    1. میزهای آزمایشــــگاهی یک طرفه و دوطـــــرفه
    2. هودهای شیــمیایی
    3. هود های میکروبیولوژی  (لامینار فلو)
    4. هود های مخصوص IVF
    5. قفسه های آزمایشــگاهی مخصوص نگهداری مواد شیمیایی
    6. میز ترازو

    تولید این محصولات در کارخانه ای مجهز و پیشرفته به مساحت 4000 متر مربع واقع در شهر صنـــــعتی پرند با مدرن ترین ماشــــین آلات روز دنیا با کارکـــنان ورزیده و خبره انجام میگیرد .

     

    میز های یکطرفه آزمایشگاهی تیپ 20-11  :

    میز های یکطرفه آزمایشگاهی با عرض 70 یا 60 و ارتفاع 90 سانتیمتر با بدنه چوبی از MDF با روکش ملامینه دو رو و مقاوم در برابر آب، اسکلت میز ها از پروفیل  25*25میلیمتر با رنگ کوره ای پودری الکترو استاتیک پایه های قابل تنظیم که کف پایه ها با تفلن 5 میلیمتری پوشش داده شده است .   

      درب کشوها و کمدها تماماً از جنس MDF با روکش ملامینه دو رو می باشد که لبه های آن باP.V.Cبه ضخمات 2 ميليمتر پرس شده و مقاوم در برابر رطوبت و آب گردیده است .

     قفسه های چوبی ساخته شده به صورت کمد بالا کشو با عرض و عمق تقریبی 50 سانتیمتر با فضای 70 سانتیمتری جهت نشستن که به طور مرتب تکرار می گردد. کمد ها دارای لولای فنری و کشوها به صورت ریلی از نوع درجه یک ترمز دار می باشد.

    جنس رویه میز ها از سنگ گرانیت باضخامت 2 سانتیمتریا کاشی و یا کامپکت ملامین طرح terspa می باشد که بر روی MDF خام ترازبندی شده نصب می گردد.

     سینک های به کار برده شده از جنس پلی پروپیلن یا پلیمری درجه یک یا استنلس استیل 316 ضد اسید و باز و یا سرامیکی درجه یک می باشد. تأسیسات میزهای یکطرفه بستگي به نياز كارفرما شامل آب سرد، گاز,هوا ,خلاء و برق تک فاز بوده و کلیه شیرآلات از نوع مرغوب آزمایشگاهی و پریز ها از نوع درب پوش دار خارجی می باشد.

     میز های یکطرفه دارای شلف یک طبقه می باشد که تأسیسات از میان آن عبور می نماید، اسکلت شلفها از پروفیل 25*25 میلیمتر بوده که با MDF ملامینه پوشش داده می شود و رویه طبقه شلف ها از جنس شیشه 10 میلی رنگی می باشد.   

    میزدوطرفه آزمایشگاهی تیپ 22-20  :

     میز دو طرفه آزمایشگاهی با عرض 140 یا 120 و ارتفاع 90 سانتیمتر با بدنه چوبی از MDF با روکش ملامینه دورو و مقاوم در برابر آب، اسکلت میزها از پروفیل  25*25 میلیمتر با رنگ کوره ای پوردی الکترواستاتیک و پایه های قابل تنظیم که کف پایه ها از تفلن 5 میلیمتری پوشش داده شده است.

     درب کشو ها و کمدها تماماً از جنس MDF با روکش ملامینه دورو می باشد که لبه های آن باP.V.C   به ضخامت 2 ميليمتر پرس شده و مقاوم در برابر رطوبت و آب گردیده است.

     قفسه های چوبی ساخته شده به صورت کمد بالا کشو با عرض و عمق تقریبی 50 سانتیمتر بوده و با فضای 70 سانتیمتری جهت نشستن که به طور مرتب تکرار می گردد.کمد ها دارای لولای فنری و کشو ها به صورت ریلی از نوع درجه یک ترمزدار می باشد.

    جنس رویه میز ها از سنگ گرانیت با ضخامت 2 سانتیمتر یا کاشی و کامپکت ملامین طرح terspa می باشد که بر روی  MDF خام، ترازبندی شده نصب می گردد.

     سینک های به کار برده شده از جنس پلی پروپیلن یا پلیمری درجه یک یا استنلس استیل 316 ضد اسید و باز یا سرامیکی درجه یک  می باشد. تأسیسات میزهای دو طرفه بستگي به نياز كارفرما آب سرد و گرم، گاز ,هوا ,خلاء و برق تک فاز بوده و کلیه شیرآلات از نوع مرغوب آزمایشگاهی و پریزها از نوع درب پوش دار خارجی می باشد.

     میزهای دوطرفه دارای شلف دو طبقه می باشد که تا سیسات از میان آن عبور می نماید اسکلت شلف ها از پروفیل 25*25 میلیمتر که با MDF ملامینه پوشش داده می شود و رویه طبقه شلف ها از جنس شیشه 10 میلی رنگی می باشد.

    میز ترازو ضد ارتعاش تیپ 12-14 :

    میز ترازو ضد ارتعاش به ابعاد 90*70*100 سانتیمتر با رویه ساخته شده ازMDF  ملامینه دو رو به رنگ سفید با کلاف آهن از پروفیل 30*30 میلیمتر با رنگ کوره ای پودری الکترو استاتیک شامل دو میز با پایه های جداگانه قابل تنظیم(8 عدد پایه)محل استقرار ترازو به ابعاد  50*40 سانتیمتر با رویه سنگ گرانیت مشکی به ضخامت 5 سانتیمتر که در صفحه اصلی با فاصله 10 سانتیمتر از لبه سمت چپ میز جاسازی شده است . در زیر سنگ ضربه گیر لاستیکی جهت جلوگیری از ارتعاش نصب می گردد .

    قفسه دیواری تیپ 44-11 :

     قفسه دیواری به ابعاد 30*60*100 از جنس MDF با روکش ملامینه به رنگ سفید دارای طبقه متحرک با لولای فنری خارجی با درب شیشه ای و یا درب ریلی کشوئی .

    هود میکروبیولوژی لامینار فلو کلاس II مدل SH101 :

    هود میکروبیولوژی مدل SH101 بدون پیشفیلتر با استاندارد BS 5726 می باشد.

    ساختار بدنه :

    ابعاد خارجی هود CM))، (عمق، ارتفاع، پهنا) 95*220*120

    ابعاد محفظه داخلی CM))، (عمق، ارتفاع، پهنا) 60*70*120

    اسکلت هود: پروفیل قسمت پایین هود و قسمت بالایی هود 25*25 می باشد.

    جنس بدنه هود از ورق آهن با رنگ پودری الکترواستاتیک، کف هود از جنس استنلس استیل که دارای صفحه متحرک مشبک جهت عبور هوا و سهولت در شستشو و استریل نمودن در نظر گرفته شده است.

     پنجره جلو از از جنس شیشه جهت امکان نظارت بر انجام آزمایش ها در نظر گرفته شده كه بصورت ريلي باز و بسته ميشود می باشد.

    تجهیزات :

    هود مدل SH101 دارای لامپ های روشنایی از نوع کم مصرف و لامپ UV که در پشت پانل نصب شده است.

    فیلتر اصلی و خروجی هر دو از نوعHEPA  با راندمان 799/99% و جذب ذرات با ابعاد بیش از 3/0 میکرون است که در بالای اتاقک داخلی هود نصب گردیده اند و امکان تعویض آنها از کنار و روبروی هود میسر می باشد. این دستگاه دارای فن سانترفیوژی اروپایی می باشد که تخلیه 30% هوا پس از فیلتر شدن به محوطه آزمایشگاه و برگشت 70% هوا به صورت لامینار فلو در داخل هود صورت می گیرد.

     سیستم کنترل هود در جلو دستگاه نصب گردیده و دستورالعمل استفاده از پانل کلیدها جهت استفاده کاربرد و کنترل هود به شرح ذیل می باشد :

    1. با فشردن دکمه POWER به مدت سه ثانیه دستگاه روشن شده و جمله TEST OK ظاهر می شود.
    2. جهت حفاظت از کاربر امکان روشن شدن لامپ UV و لامپ روشنایی به صورت همزمان وجود ندارد.
    3. همچنین جهت حفاظت بیشترکاربر ازتشعشع UV ، لامپ با تأخیر دلخواه از 1 تا 60 دقیقه که قابل تغییر می باشد روشن شده تا کاربر از اتاق خارج شود.
    4. زمان روشن بودن لامپUV قابل برنامه ریزی بوده و از1 تا 60 دقیقه قابل تغییر می باشد.
    5. زمان روشن بودن فن دستگاه قابل برنامه ریزی می باشد به طوری که می توان به طور دائم یا از 1 تا 60 دقیقه تنظیم شود.
    6. زمان کار فیلتر هپا و همچنین زمان کار UV نیز جهت تعویض احتمالی آنها در کنترل لامپ پانل قابل مشاهده باشد .

     

     

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت